onsdag 19. oktober 2011

RingCon starring Tom friggin' Felton and Sam Trammel~~

Yes~~
På søndagskveld, rundt 12ish~, var jeg endelig kommet hjem etter en relativt kort tur. Ble positivt overrasket over hvor sliten jeg egentlig hadde blitt av den helga, ettersom det ble ganske så sene kvelder uten at vi forlot hotelrommet!

For å starte på begynnelsen, så starter jeg forfra. På torsdag, klokka 14:00, dro vi avsted til Gardemoen hvor vi kjøpe oss godteri. Satte oss på flyet hvor jeg ivrig koste meg med en tolkning av Freud av en annen særing som fortalte at de tre sidene jeg nettopp hadde lest om Freud var feil. Selvfølgelig. Minner meg i stor grad om radarparet på skolen.
Så etter den korte(det føltes så veldig kort) to timers flyturen tok vi tog. Vi stod i en time i strekk. Ante ikke at Bonn-toget var såpass populært, jeg mener,  det er INGENVERDENSTING å se i Bonn. Det er rett og slett bånn i Bonn..
Too much pun? Think not!

Vi tok oss en sex on the beach og en vokda smirnoff red label hard on the rocks som smakte helt forferdelig. Bartenderne trenger å lære seg å blande drinker! Den første sex on the beach'en vi to på torsdag var det eneste vi klarte å drikke hele helga! Noge overrasket over at jeg fikk kjøpe vodka og at de ikke spurte etter leg. Utrulig!

Men uansett. Fredagsmorgen startet med rot på rommet vi delte med Silje. Fant ut da jeg pakket at jeg ville prøve meg på Steampunk(noe jeg feilet noe hardt på) og tok da på Steampunken min ettersom jeg ble fortalt at Steampunk var utbredt der nede, i nogen størrelse som Norge. Jeg var den eneste så tidlig på dagen._.
Ble litt bedre da jeg fant denne NYDELIGE steampunk standen med så høye priser at ingen hadde råd til noe:>
Fikk jo forøvrig komplimenter for hjelmen min, det ble jeg glad for. To av standene husket meg dagen etterpå(det var skummelt) og spurte etter hjelmen... Og svaret er fremdeles nei, den er ikke varm å ha på!

Som dykk ser her lider jeg av "korleis man ska pose."

Vi endte opp med å loke ved standområdene i en sånn, halv evighet mer eller mindre. Etter en stund kunne man ta bilder med stars, celebrities, ya know, people appearing in the black box! Mia kjøpte en billett ettersom vi antok(de sa ingenting til oss) at vi da kunne få bilde sammen. Deet.. Kunne man ikke, så hun dytta meg inn i fotostudioet og jeg fikk tatt et bilde med Sam Trammel(gud vet hvem han egentlig er). Tydeligvis er han en ganske så kjent stjerne fra Tru Blood, men for meg vil jeg alltid bare kunne se han fra Aliens VS. Predators 2 som mannen som ikke trodde at dattera så et monster og blir drept. Pyttpytt! Men morsomt(hvis man ser vekkifra at jeg lagde en grimase på bilde^^") var det! Noge skyldfølelse for at Mia dyttet meg inn, meeeeen... Jeg spanderte da middag?

Anywhoo, dagen gikk og vi la oss. Sånn var basically dagene våre: vi stod opp, loket, tok bilder, hadde det gøy, spiste mat(og såå mye sukker), prøvde en drink hver kveld og la oss. På fredagskvelden derimot var det litt morsomt. Vi hadde ikke spist hele dagen(utenom frokost) og bestilte oss to drinker, hun en mojito og jeg etter gårsdagens suksess, en sex on the beach. Som sagt, bartendere har den vanen med å blande slik at det skal se fancypanzy ut, ikke at smaken skal være god, så de smakte pyton. Og vi ble nå litt vimsete(*pointsatMia*), siden kroppene våre ikke tålte noe som helst. Vi gikk opp, tok med både mat og alkoholen vår(vi drakk, like, tre slurker fra hver drink:P), la oss i våre harde senger og spiste godteri og så TYSK DUBBET ALADDIN 3!!! Herregud, det var komisk!! Etterpå så vi på Mister Beans~~

Morsomt som det enn var, opp tidlig dagen etterpå for å, jah, loke mer. Så vi loketloketloket(indeed) og jah.. Vi gikk en tur til Nah & Gut, en lokalmatbutikk. Deeer brukte vi faktisk mer eller mindre en hel time^^" 
OG DE ER BARE HELT SUPRE SIDEN DE HAR SMARTIESYOGHURT!!!! 

Også tatt bilde med Tom Felton+autograf, funnet verdens søteste unge utkledd som Draco(og tatt bilde med han+jeg fikk klem!!), sett så mange fantastiske kostymer og hatt det så ekstremt morsomt! Selvom partyet var nå litt skuffende, mener, 40ish something old women dressed up in elf costumes and partying? Nooo thank you..

Believes that sums up the weekend? Kjøpte en del gaver, so be prepared peeps~

Tidsfordriv deluxe?


Nah & Gut! En kjempesøt liten matvarebutikk med så utrulig mye morsomt inni!! 
Tyske matbutikker for the win!


This is for you, Peter! 
Jeg og Mia så den og tenkte med en gang: Phoenix Wright! 
YOU HAVE DEVASTATED OUR MINDS!


Maaat... Som smakte såsomså..


Beste kostyme ever? 


Interaktive skjermer med all infoen en trenger!
DesuCon, pretty please? With sugar on top?


Yess da, vi bare lar det ligge og slentre.. 
Ikke skummelt i det hele tatt, neida..


Shaun?


Fra kostyme konkurransen, bare litt sånn creepy med Weeping Angels i bakgrunnen..


Black Swan, anyone?


WOOHOO!


Jeg fikk klem av søte søøøte Magnus!!
Vi jagde dene gutten hele tia, fant han aldri utenom da vi stod i køer-.-"
Og da vi endelig fikk bilde med han, så vi han overalt:>


Funne sign funny?


Nolduuus<3


Kjempeflinke mannen!!! 
Han kommer også til London Expo, LOOK FOR HIM GUYS!

Yessda... No moar to say then?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar