tirsdag 31. mai 2011

London Expo

Yupp, uheldigvis er London Expo over... Og det var helt greit awsumt:]

Endte opp med å cosplaye Ed.. Jeg var den laveste utenom en, men hun hadde brunt hårO_O"
Så følte jo at jeg traff nogenlunde.. Med den tanke på at jeg har bryster(deluxe) og hofter... Så en veldig feminin Ed ble det:3

På fredagen droppa vi(Elise, moi et Miaa) London Expo.. Vi hadde helgebillett, men prioriterte shopping istedetXD
Så det ble Hamley's og Camden Market(siden vi ikke hadde tid til Forbidden Planet den dagen^^")... Endte opp med en hel del skrot:3
Også så vi Love Never Dies(for de som ikkje vet: LND er oppfølgeren til Phantom of the Opera).. De brukte ganske mye musikk fra første i LND og på slutten av musikalen(visste jo historien, meen) endte jeg opp med å gråteT.T De brukte musikk fra den første og akkurat da ble alt så trist... Så jeg endte med å gråte:3

Ramin Karimloo har virkelig en finfin stemme:3 *Eelsk!!*

På lørdagen brukte vi hele dagen på Expoet... SLIIITSOOOMT!!!
Det kuleste må ha vært da vi så Iron ManO_O
Og da vi møtte på Johan(Shookiemonster)... så lørdagen var pure åwsum:]

Pååå søndagen brukte vi litt tid på å finne frem til Forbidden planet(love pappa å kjøpe Aliens omnibus's til han... Så.. Ja..), så vi fant frem og loket litt der før vi skippet nedover gata til Expoet.. Igjen:]
Og noe av det åsåme den dagen var at vi støtte på Silje!! Jeg hadde egentlig sett henne dagen føre(som Joker fra Kuroshitsuji), men vi gikk liksom hver vår vei og vips var hun borte(og jeg visste jo eeegeentlig ikke om det var hun<_<)... Men ja... Vi støtte på henne på søndagen:3
*Og moi fikk klem>:)*


Moi får alltid klemmer>:]

Såå... Bilder, siden jeg er for lat til å skrive mer(og fordi en viss søster av meg mener jeg skriver slitsomt -.-")

Bare for å poengtere ut at asken er brent... 
Elsk på oversetting av skilt:3


Fine fine B*RS gruppen:3


Fordi Mcdonalds er skummelt..


Søte ungen..



Shookiemonster!!! Og en random Cookieeater..


fordi Voldemort ble sur på Elise sin selvlagde "Dark Mark".. 
Se A very potter Musical for å skjønne den:2


Fordi Iron Man er sexy..


Elsk på slike bilder...


Eliiiiiseee


DALEK!!!!


Kjempesøøøøte!!
Det var så mange Kuroshitsuji cosplayere der..
Ingen slo denne gruppa>:)



Lørdag og søndag..


Så nå... Driver jeg med å lage basisen til vingene til moi og Mia... 5 vinger totalt, en basis er nesten ferdig.. Wow.. 

2 kommentarer:

  1. Trodde først du skrev "heldigvis" istedenfor "uheldigvis" *facepalm*
    *herpderp bilde*

    Skal også blogge når jeg kommer hjem, selv om jeg har veldig få bilder-.-
    Bare mange av Iron Man og litt random ellers XD

    SvarSlett
  2. Høres ut som en gøy helg!^^
    Fine bilder, Mcdonalds cosplayerne var litt scary though...

    SvarSlett