mandag 2. mai 2011

Rawr there!

Jupp, jeg har ny blogg.. IGJEN!
For jaaa... Jeg har klart å, vel.. Jeg aner ikke helt hvor jeg har gjort av den andre:3

Såå.. Her skal det bli oppgradering deluxe av camwhoring, cosplays, whattodoes-shit like that! 
Så jeg starter hele shaiten med bilder... Masse bilder!! Mye camwhoring og litt ultramegaawesome shit som bursdager:3 For april er tydeligvis bursdagsmnd.. Så ja.. 


Jupp, camwhoring med et dusteuttrykk i ansiktet.. 




Og den simple touchen med hånda og da.. Bli model kanskje>:)

Mah åsme solbriller!

Fordi crocs er åsm.. Og dailig!


Pappa elsker den greia der.. De dype basstonene som vibrerer hele huset.. 
Her ser man hvor jeg har fått model-meg fra ass.. 


Bidrag til devAgruppen DA-ranger.. Hun ville ha EdWin bilde.. Hat på pairingen, så jeg tok en litt annen vending jeg>:)


Moar camwhoring deluxe... Fikk hatt av søte Siljee.. 
Så måtte jo bruke den!


Yuck!! Men søte kjolen miiiin!!


Moi kan lage minimuffins:3
Jeg skal kalle dem.. "miffins!"


Vårt fancy koldtbord igår.. Hadde familiebursdag for første gang... På lenge.. 
Hvertfall første jeg husker! yay for å være 18!!


Bursdagskake med creeeeeppy bilde av meg selv som spiser is!!


Camwhoring idag morges.. Missa bussen pga det<_<"


Moar camwhoring:3


Og en liten.. Rawr-pose?


Bikkja til kusina mi.. 75% chiuaua.. Eller noe..
Kan det i det hele tatt beregnes som hund?


Katta til miiiaa!! Eller Johannes.. Eller Marte.. Gråpus i alle fall!!


Og hana som de har.. *Den er skummel!!*

Skumle bursdagskaka til Johannes med ostepop på.. øøh..


*Squueeesssee...* Så søøtt.. Eller?


Moahaha! Meg kan få dobbelhake og se ut som en flue!


Søte søte folket:3
Line, Mia oog Johannes på stylter:3


Og siste camwhoringbilde av meg.. Tatt av Line.. 

Ser jo at bildene totalt ikke er i riktig rekkefølge, så her kommer den korrekte rekkefølgen:
All den shaiten på starten - Johannes bursdag - min familiebursdag - camwhoringbilder

Så jaa... Kan si jeg faktisk er ganske stresset ang ting nå.. Har jasscafe,prøve, og vel.. Skole denne uka som bare pirrer seg langt inn i hjernebarken min.. Arg.. 
Pluss at DesuCon nærmer seg så innspurtstress til cosplay starter jo.. Ah lol.. I år blir det FIRE cosplays.. Hvordan fikk jeg det til!? Men ack ja.. Hva gjør jeg ikke for oppmerksomhet:3

3 kommentarer:

  1. *Også så søt såh* ^^

    Gråpus e Johannes sin, selv om han enkelte ganga sir at han og mamma dele på Gråps og Minsten XP

    Bildet = søtt, men rart pga ansiktsutrykket ditt =P

    SvarSlett
  2. så JEG gjør bildet rart jah?

    Takk for den da!!

    SvarSlett
  3. Jojo, bare hyggelig =P

    *host*

    Men sant, på en måte =P

    For æ e mer sånn "åååh, klemme på" og du e mer som "skeptiiisk"

    SvarSlett